0 DİYETTE LEBLEBİ MUCİZESİ…..

DİYETTE LEBLEBİ MUCİZESİ…..


17357  fft5mf8230381abc46c5B15D DİYETTE LEBLEBİ MUCİZESİ.....
Diyet yaparken bana çok yardımı dokunan leblebinin faydalarını paylaşmak istedim.Ben günde iki ara öğünde iki avuç sarı leblebi tüketiyorum.Hem tokluk hissi veren hemde kalorisi çok düşük olan bu mucizevi kuru yemiş kilo vermek isteyen ,diyet yapanların listesinden eksik etmemesi gereken bir ara öğünlük,atıştırmalık.
Bir avuç leblebinin kalorisi 20.Reflüye ve tüm mide rahatsızlıklarına birebir.Aynı zamanda anne sütünü artırma özelliğine de sahip.Akşamları televizyon karşısında çayın yanında da çok iyi gidiyor.O yüzden tüm diyet yapanlara şiddetle tavsiye ediyorum…:)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sanal Teknik Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates