0 EV YAPIMI DİYET KAYSI SUYU….

EV YAPIMI DİYET KAYSI SUYU….



 EV YAPIMI DİYET KAYSI SUYU....
Merhabalar,
Yine evde kendiniz yapabileceğiniz şekersiz ama bir o kadar faydalı ,sabah kalkar kalmaz bir bardak içtiğinizde bağırsaklarınızı çalıştıran bir meyve suyunun tarifini paylaşmak istiyorum.Ben bu meyve suyunu sabah kalkar kalkmaz üzerine sıcak su ekleyerek içiyorum.kalorisi oldukça düşük çünkü şeker kullanmıyorum.Bu meyve suyunda kuru kayısının üç çeşitinide kullandım:gün kurusu,hoşaflık kayısı ve normal kayısı kurusu.Tatlandırmak içinde üç litrelik meyve suyuna sadece iki kaşık bal kattım,tadı harika oldu.Şimdi sizlerle tarifini paylaşmak istiyorum;
Malzemeler:
1 Avuç gün kurusu
1 Avuç hoşaflık kuru kaysı
1 Avuç kuru kaysı
2 çorba kaşığı bal
3 litre suyu
Yapılışı:
Tüm malzemeleri üç litre suyla bir saat kaynatın.Daha sonra haşlanan kayısıları robottan geçirip tekrar kaynayan suya atılır,on beş dakika daha kaynatıldıktan sonra meyve suyumuz hazır.Afiyet olsun…..:)
9fa5e  7KFrNJIP qo EV YAPIMI DİYET KAYSI SUYU....

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sanal Teknik Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates